miercuri, 12 decembrie 2007

Dupa fiecare marti, urmeaza miercuri

Ce zi urata am avut ieri ... m-am tot chinuit cu un sistem la munca. Pfuai ce draci am avut ! Am ajuns la ora 8 acasa, catranit si obosit. Din nou Simona a avut un rol esential in rezolvarea problemelor mele de dispozitie ... mititica de ea ...
Si seful meu m-a ajutat sa imi revin, folosind (nu neaparat in acest format) zicala "orice sut in fund e un pas in fata".
Dar sa terminam cu odele bucuriei si sa va arat ... hmmm ... oare ce sa va mai arat? Ma uit putin prin poze, scuzati-ma !
Gata, am gasit :) Stiti ce e mai rapid decat 1 ghepard? Da, exact, 16 gheparzi ...

Sa spunem ca nota de plata la aceasta masa a fost cam mare (eu suspectez chelnerul ca a umflat-o). Astea-s niste minuni de harduri pe care le-am folosit la niste servere pentru un client.
15k RPM !!!

Multumesc colegului Marius Roman pe aceasta cale pentru suportul tehnic acordat. Si ca m-a chemat sa le pozez :) Le vedeti cum sunt asezate? El le-a pus asa.
Incearca sa fie si el ordonat ...
Tre' sa plec inspre munci. Pana data viitoare, ma inclin !

Niciun comentariu: