luni, 10 noiembrie 2008

Dar oare ce s-a intamplat?

Bine ca n-am mai scris nimic aici, noroc ca nu citeste nimeni :) Stiu ca nu a fost nimanui dor de mine, pentru ca nimeni nu stie de fapt despre ce e vorba.
Nici eu nu stiu la o adica de ce scriu acum aici. Aveam ceva de facut dar nu am absolut nici un chef sa ma apuc de asta acum ... mai bine aberez pe net. La urma urmei, cred ca de asta e cel mai bun netul. Un suport genial de mare si tolerant pentru aberatii.
Ce sa va zic ... fara energie nu poti creea nimic. Eu nu am nici un strop de energie, sunt de-a dreptul terci ! De fapt situatia este cam ceva de genul : Nu pot face nimic pentru ca nu am chef de nimic, nu am chef de nimic pentru ca nu am energie absolut deloc, nu am energie pentru ca nu am chef de nimic. Ei, cum ies eu din bucla asta cretina?
OMG, si e abia luni, nu am vlaga in mine nici macar sa ma ridic de pe scaun, la ce-s bun eu azi? ... saptamana asta ...
La ce pot spera? Poate la o minune, sa-mi treaca epuizarea asta si sa primesc o bomba de energie din ceva. Ce s-o mai lungesc? E aiurea ... daca trec de ziua de astazi ... bineinteles ca urmeaza maine !

Niciun comentariu: