miercuri, 5 decembrie 2007

Cam devreme pentru mine ...

Somnoros, putin obosit, mai mult ca sigur bocna de racit, va scriu, umil. Sincer sa fiu, nu imi mai place dimineata asta. Inainte ma bucuram sa vad lumina, dar azi am reusit de m-am trezit pe intuneric si parca mi-e trist ... Noroc de Simona. Ma face sa ma simt mai bine, oricat de rau m-as simti.
In fine, cine mai vrea o poza? Ma gandeam la ceva light in dimineata asta.
De exemplu, poza retelei de la noul sediu al firmei la care lucrez. Nu e mare, nu e frumoasa cine stie ce, dar e "my little baby".

Pff.. nu se vede mare lucru. Ce ma oftic. Mi-as face niste poze cu o camera adevarata, am lucruri foarte misto de aratat, pacat ca nu am cum sa le arat. Hai sa mai incerc una.
Sper ca o sa se vada mai bine ce am facut de fapt.

Tocmai mi-am dat seama ca parca ma simt mai bine ... in fine macar relativ :)
Ma asteapta iar o zi lunga. Poate azi am timp sa imi asez biroul macar putin. Mutarea firmei din Nicolina in Tatarasi m-a distrus psihic :D
Aaa, tocmai mi-am dat seama, la ce-mi trebuie mie birou daca eu nu sunt niciodata la firma?
Eh, vorbesc singur ca TV-u'.
Pana pe data viitoare, va salut.

2 comentarii:

marius spunea...

Vad ca te trezesti de dimineata ca sa scrii pe blog sau o fi din cauza Simonei ? :P

Dan spunea...

Pune-le pe amandoua impreuna, scade scrisul pe blog, si ramai cu motivu' :))