joi, 6 decembrie 2007

Follow up

E dimineata, m-am trezit bine, am mancat la fel, m-am mai invartit putin si am ajuns si la minutele dedicate internetului. Nici nu stiu ce poza as mai putea posta azi ... de fapt daca stau bine si ma gandesc pot posta aproape orice. E greu de crezut ca multa lume vizioneaza locul meu mic de blog.
De fapt la ce-s bune ma bloagele astea? Sa ai unde sa aberezi in voie?
Gata, am vorbit destul :D
Hai sa va mai arat ceva din Super-Computerul de la Universitatea "Al. I. Cuza", la care am trudit o saptamana.

Cablurile astea albe sunt exact 132 bre. Arata bine, nu?
Este de-a dreptul impresionant tot ce tine de aceasta masina de calcul. Toata sandramaua sta pe un UPS de 60KVA (!!!), primeste din 2 locatii diferite curent trifazic de 160A, necesita exact 132000 BTU pentru racire ... The real shit :)) Sunt mandru ca am lucrat la proiectul asta. Oricum o sa mai postez imagini de-ale lui. De fapt hai sa va mai arat una :D

Este sistemul de alimentare al unuia din rackurile unde este instalat gridul de procesare. Foarte tare frate :)
Si ganditi-va ca e doar unul din rackuri ... celalalt are din nou aceeasti configuratie de alimentare. Padurea Neagra de cabluri de alimentare !
In rest? Bate vantu', cade-o pruna !
Cheers.

2 comentarii:

marius spunea...

BTU este deprecated, acum se foloseste ca unitate de masura joule.
1 BTU = 1,060 jouli

Dan spunea...

Hop si tu de dupa colt. Uite ca pentru mine e inca in actualitate. Sau na, daca vrei, "necesita 132000*1,060 Jouli", fa tu calculu'.